خانه دوست

وبلاگ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام (نازی آباد)

خانه دوست

وبلاگ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام (نازی آباد)

مراسم تجلیل از نوجوانان مسجد

مسجد امام حسن مجتبی | دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ | ۲ نظر

در روز میلاد حضرت علی اکبر معاونت فرهنگی مسجد امام حسن از مکبرین و نوجوانان مسجدی در مراسمی تقدیر کرد . در انتها جوایزی مادی و معنوی به این عزیان اهدا گردید.

نکته مهم در این مراسم حضور حاج اقا خالقی پور رزمنده و پدر سه شهید بزرگوار میباشد که نورانیت خاصی به این مراسم داده بود.

  • مسجد امام حسن مجتبی

بایرامی

خالقی پور

مسجد امام حسن

نازی اباد

نظرات  (۲)

یکی از مشکلاتی که پیش روی بعضی دختران بی حجاب است، این مسأله است:

چطوری میتونم با حجاب بشم در حالیکه خیلی وقته بی حجابم؟ کار خیلی سختیه. چطوری  می شه این سختی را تحمل کرد؟

جواب این سوال در این داستان بخوانید:

یه بار یه دختر کوچولو و پدرش از رو پلی میگذشتن.

پدر یه جورایی میترسید، واسه همین به دخترش گفت: عزیزم، لطفا دست منو بگیر تا نیوفتی تو رودخونه.

دختر کوچیک گفت: نه بابا، تو دستِ منو بگیر.

پدر که گیج شده بود با تعجب پرسید: چه فرقی می‌کنه؟

دخترک جواب داد: اگه من دستت را بگیرم و اتفاقی برام بیوفته، امکانش هست که من دستت را ول کنم. اما اگه تو دست منو بگیری، من، با اطمینان میدونم هر اتفاقی هم که بیفته، هیچ وقت دستم رو ول نمی کنی.

حالا شما هم به آن خدایی که به خاطر او رعایت حجاب می کنی، بگو:

ای خدا من این چادر را برا تو می پوشم. خودت کمکم کن. از زیر چادر دست منو بگیر تا بتونم زیر این نگاههای سنگین دوام بیارم. 

مطمئن باش دست خدا را حس می کنی و اون هم هیچ وقت دستت را رها نمی کند!

می گفت: چقدر احمد آقا سخت می گیره، بیچاره خانمش همیشه باید پوشیده باشه .

من که جواب این سوال رو از خود احمد آقا شنیده بودم و برام جالب هم بود، گفتم بریم از خودش بپرسیم اول راضی نشد ولی بعد به اصرار من آمد وقتی سوال را پرسید، احمد آقا با متانت خاصی گفت:

این سوال شما رو دو تا جواب میدم، یکی شرعی و یکی عرفی؛


اولا، من هیچ اجباری به خانمم نکردم، که حجابت باید اینگونه باشه فقط آیه های قرآن را که در مورد حجاب است را به او نشان دادم و خودش بعنوان یک مسلمان حجاب را پذیرفت .

و اما جواب دوم، به نظر شما اتومبیل شخصی با اتومبیل همگانی (واحد و تاکسی)چه تفاوتی دارد؟ پاسخ داد: تفاوت آن ها اینست که اتومبیل همگانی برای استفاده عموم است اتومبیل شخصی اختصاص به صاحبش دارد...بعد احمد آقا گفت:

احسنت، همسر هم به نظر من مثل ماشین شخصی می ماند من دوست ندارم همسرم مثل اتوبوس شرکت واحد باشه و هر کسی در هر ساعتی به راحتی بتونه به او نگاه کنه و به او خدای ناکرده دست درازی کند و در هر مجلس و محلی چشمان عده ای منتظر ورود او باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">