خانه دوست

وبلاگ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام (نازی آباد)

خانه دوست

وبلاگ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام (نازی آباد)

نهم دی روز پیروزی اسلام بر نفاق جدید

مسجد امام حسن مجتبی | پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

حجت الاسلام بایرامی امام جماعت محترم مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام به ایراد سخنرانی در هیئت خانواده معظم شهدا در سه شنبه نهم دی ماه 1394 پرداختند. جلسه این هفته به مناسبت بزرگداشت شهید سیدجلال زینلی و شهید نوروز مستعان در شبستان مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام بایرامی با بیان این مطلب که نهم دی روز پیروزی اسلام بر نفاق جدید بود، گفتند: در سال 88 برخی فکر کردند چون در انقلاب زحمت کشیده‌اند حق با آنهاست و به همین دلیل می‌خواستند انقلاب را مصادره کنند و آن را مشابه ارث پدری خود می‌دانستند.

ایشان با بیان اینکه روز نهم دی، روز رسوخ ولایت در قلب مردم بود، اظهار داشتند: مردم در نهم دی سال 88 نشان دادند که نه گول ریش سفید و سابقه کسی را می‌خورند و نه گول عمامه کسی را.

امام جماعت محترم مسجد بیان داشت: رسانه‌ها و به خصوص در زمان ما رسانه‌های اینترنتی همانطور که راحت مطالب غیراخلاقی را منتشر می‌کنند، قابل استفاده برای انتشار مطالب خوب و حق هم هستند و مردم در مواجهه با رسانه‌ها با کمی تأمل می‌توانند حق را از باطل تشخیص دهند.

حجت الاسلام بایرامی با اشاره به دلایل انقلاب اسلامی مردم ایران گفت: مردم انقلاب نکردند و 600 هزار جانباز ندادند که آقای فلانی بخواهد بالاتر باشد و دنبال خودخواهی‌های خودش باشد. با نگاهی به تاریخ می‌توان امثال این افراد را به وفور یافت که مانند ابوموسی اشعری سواد علمی بالایی دارند اما شعور سیاسی در حد کفایت ندارند.

وی ادامه داد: ولایت فقیه استمرار ولایت انبیا است و از خداوند می‌خواهیم که پرچم این انقلاب اسلامی با دستان رهبر معظم انقلاب تحویل صاحب اصلی آن، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف شود.

ایشان در پایان به تفسیر آیه‌های مبارکه‌ای از قرآن مجید پرداختند.

 

  • مسجد امام حسن مجتبی

بایرامی

هیئت خانواده شهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">